Hoe geef je cliëntparticipatie vorm en hoe borg je dit in je organisatie? Wij geloven in een inclusieve aanpak, door de mensen om wie het gaat te betrekken.
CliëntparticipatieWe ondersteunen op tijdelijke of meer structurele basis. Dit doen we met een mensgerichte aanpak. Wij bepalen samen met jou hoe we onze samenwerking invullen.
Wij helpen je vooruitWanneer een cliënt een klacht heeft, bemiddelt en behandelt de klachtenfunctionaris deze. Zodat cliënt en hulpverlener echt gehoord worden en er gezamenlijk wordt gewerkt aan een oplossing.
KlachtenfunctionarisZorg dat de zorg die je aanbiedt aansluit op de behoeften van de cliënt. Betrek een cliëntenraad in een vroeg stadium bij plannen van je organisatie.
CliëntenradenWe hebben al veel mooie projecten gedaan
Wij werken graag samen met jou aan een mensgerichte maatschappij. Hoe we dat doen lees je hier.
Meer projectenBlijf op de hoogte
Meld je aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief. Daarin informeren we je over onze projecten, diensten en samenwerkingen.